Aplikację MojaKN za darmo pobierzesz w Sklepie Google Play, AppStore.
W takim wypadku możesz korzystać wyłącznie z plastikowej wersji karty.
Dane logowania do aplikacji są takie same jak dane podane przy zakładaniu konta na stronie www.mojakn.pl.Jeśli wniosek o Pakiet Nowosądeczanina złożyłeś/aś papierowo w Punkcie Obsługi Klienta, dane do logowania otrzymasz na wskazany we wniosku adres e-mail bądź numer telefonu.Do aplikacji można zalogować się również poprzez zeskanowanie kodu QR dostępnego po zalogowaniu się na konto na komputerze pod lewym menu. Jeśli podałeś błędny adres e-mail lub telefon musisz zgłosić się do punktu w celu aktualizacji danych.
Problemy z logowaniem wynikają najczęściej z użycia znaków specjalnych typu "?", które czasem powodują problemy z odczytaniem hasła. W takiej sytuacji możesz zalogować się na komputerze i zmienić hasło, bądź zeskanować tam dostępny kod QR, który umożliwi zalogowanie się do aplikacji.Wszelkie problemy możesz zgłosić w naszych punktach obsługi klienta:
1.POK Dworzec Autobusowy MPK Al. Batorego 92
Czynne:poniedziałek - piątek: 6:00 - 17:45 przerwa 16:00 - 16:30
sobota: 8:00 - 15:45
tel.: +48 18 473 69 01
2.POK ul. Rynek 27
Czynne:poniedziałek - piątek: 8:00 - 15:45 przerwa 13:30 - 14:00
tel.: +48 18 473 69 03
3.POK Zajezdnia MPK
Czynne: poniedziałek - piątek: 7:00 - 14:30 przerwa 10:00 do 10:15
tel.: +48 18 473 68 09
4. POK Bulwar Narwiku
Czynne:poniedziałek - piątek: 8:00 - 15:45
tel.: +48 473 69 02
To prawdopodobnie błąd ustawień lokalizacji w telefonie. Tutaj (https://support.google.com/googleplay/answer/7431675?hl=pl&co=GENIE.Platform%3DDesktop) znajdują się instrukcje jak je zmienić.
1. Jeżeli Twoim loginem jest adres e-mail, wystarczy w sekcji logowania wybrać "Nie pamiętam hasła" dla mojakn.pl lub "Resetuj hasło" w aplikacji MojaKN. Następnie wpisać adres e-mail podany przy zakładaniu konta. Na wskazany adres otrzymasz wiadomość pozwalająca na reset hasła.
2. Jeżeli Twoim loginem jest numer telefonu, konieczny jest kontakt z infolinią lub wizyta w jednym z naszych Punktów Obsługi Klienta. Otrzymasz następnie SMS z tymczasowym hasłem (ważny przez 24h) pozwalającym na reset hasła.
1. Zmiana hasła możliwa jest przez reset hasła.
2. Dla zalogowanych użytkownik w zakładce "Profil" (zarówno mojakn.pl jak w aplikacji MojaKN), podając nowe hasło.
Bilety kupione przez aplikację MojaKN są zapisywane w systemie Strefy Płatnego Parkowania i kontroler ma do nich dostęp. Z tego względu nie ma potrzeby zostawiania za szybą samochodu żadnej informacji o wykupionym bilecie. Jeśli chcesz, możesz odebrać naklejkę na szybę auta informującą, że parkujesz z użyciem aplikacji MojaKN
Bilet można kupić przez aplikację, klikając przycisk „zaparkuj”. Następnie należy wybrać numer rejestracyjny samochodu (przy pierwszym parkowaniu trzeba będzie wpisać numer ręcznie) i strefę. Jeśli mamy włączoną glokalizację, strefa zostanie określona przez nasze położenie. W innym wypadku należy wybrać ją samodzielnie.
W przypadku parkowania na granicy Stref zaleca się ręczne sprawdzenie poprawnej Strefy. Potwierdzając strefę wybieramy 120 minut darmowego postoju (w przypadku dłuższego postoju należy go przedłużyć po upływie 120 minut).
Aplikacja pozwala również na skorzystanie z tradycyjnej formy pobrania biletu w parkomacie, wystarczy w aplikacji wybrać QR kod i zeskanować go w parkomacie jako Karta Nowosądeczanina.
Ważna informacja: w aplikacji można zapisać kilka numerów rejestracyjnych, jednak po wykorzystaniu 120 minut darmowych, wprowadzenie nowego numeru rejestracyjnego możliwe będzie dopiero po 24h.
Tak, pod warunkiem że są członkami jednego konta rodzinnego. Członkowie konta rodzinnego mogą parkować wszystkie auta, których numery zostały dodane przez administratora.
W aplikacji można zapisać dwa numery rejestracyjne samochodu. Można dodać i edytować je w zakładce „Karty” klikając „dodaj nowy identyfikator”. Numer można dodać również podczas pierwszego parkowania klikając zaparkuj.Ważna informacja:w aplikacji można zapisać kilka numerów rejestracyjnych jednak po wykorzystaniu 120 minut darmowych, wprowadzenie nowego numeru rejestracyjnego możliwe będzie dopiero po 24h.
Logowanie członka rodziny do aplikacji MojaKN:
1. Osoba zarządzająca kontem loguje się na komputerze na stronie www.mojakn.pl przy użyciu swojego numeru telefonu lub adresu maila oraz hasła. Jeśli nie pamiętasz hasła skontaktuj się z nami prześlemy hasło tymczasowe.
Jeśli wniosek o kartę złożyłeś/aś papierowo w Punkcie Obsługi Klienta, dane do logowania otrzymasz na wskazany we wniosku adres e-mail bądź numer telefonu.
2. Po zalogowaniu na panelu będą widoczni wszyscy członkowie grupy. Dla każdego z nich możesz wygenerować kod QR dzięki któremu będą mogli zalogować się do aplikacji MojaKn. Wystarczy zainstalować aplikacje na telefon
członka rodziny i wybrać logowanie za pomocą kodu QR.
3. Następnie na komputerze wybrać logowanie do aplikacji dla danej osoby.
4. Na ekranie pojawi się wygenerowany kod QR, który należy zeskanować telefonem osoby, która chce zalogować się do aplikacji.
5. Przypominamy dla każdego członka grupy mamy inny kod QR, należy go wybrać po wcześniejszym wybraniu osoby, która chce się zalogować do aplikacji.
6. Po zalogowaniu do aplikacji aby zarejestrować przejazd w autobusie należy zeskanować kod QR z wyświetlacza na kasowniku wybierając w aplikacji przycisk skanuj.
7. Aby zaparkować, wystarczy w aplikacji wybrać ikonę Zaparkuj i przy włączonej geolokalizacji aplikacja sama podpowie w jakiej znajduje się strefie, potwierdzając strefę wybieramy 120 minut darmowego postoju (w przypadku dłuższego
postoju należy go przedłużyć po upływie 120 minut).
Uprzejmie informujemy, że tworząc i administrując system Karty Nowosądeczanina (mojakn.pl) używamy technologii służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu analizowania ruchu na stronach i w Internecie. MPK Nowy Sącz nie personalizuje wyświetlanych treści. Realizując rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. „RODO”) uprzejmie informujemy, że do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: adres IP twojego urządzenia, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.
Administratorem danych MPK Nowy Sącz.
Wybierz kategorie ciasteczek, na które wyrażasz zgodę: